Pakko tulla heti kertomaan kun äsken tapahtu yks aika nolo juttu. Oltiin Kisun kanssa päikkäreillä tuolla olohuoneen sinisellä nojatuolilla ja äippä istu tässä koneella. Sitten se yhtäkkiä varottamatta tuli olohuoneeseen ja yllätti meidät, mun mielestäni, tosi nolosta tilanteesta! Tai siis, kattokaas kun olin just vähän leppynyt ton Kisun hellyysyrityksille ja päätin vähän osoittaa sillekin hellyyttä kun se siitä niin paljon tykkää. Kisu makoili siinä nojatuolilla ja meikä istu ihan sen vieres ja nuolin sen masuu ja naamaa ja vähän korvankin takaa. Ja sit *kröh* pussasin sitä kans. Ja voi vitsit, äippä yllätti just sillon kesken nolon touhun! Vähänkö noloo!
Mun piti äkkii sit vaan pelastaa tilanne (ja ennenkaikkea mun maine!) ja purra Kisua kaulaan ja lähteä siitä coolina pois, niinku en olis sitä pussanutkaan. Öh, ei se oikeen tainnut mennä äipälle läpi ja se nauroki ihan hirveesti kun mut sillä tavalla yllätti, kovan kollin kesken herkistelyn. Sit se sano vielä että Kisun turkissa on todistusaineistot, kun se oli ihan mun kuolassani.. Vitsi noloo tälläne...