Hih hah, pelästytin äipän taas oikein kunnolla tänään. :) Kun se tuli kotiin, eipä minua näkynytkään missään. Se kävi kurkkaamassa ulkotarhassa tarkkaan etten ollut missään kopissa, jonka jälkeen se palasi sisälle ja tutki takan päällysen ja joka huoneen. Viimeiseksi se kaatoi kuivaruokaa kuppiin hämäykseksi. Sitten se alkoi mennä jo paniikkiin, kun minua ei missään näkynyt vaikka ruokakupitkin kolisi! Kun se sitten tuli uudestaan ulkotarhaan etsimään niin siellähän minä olin vastassa ja mau´uin iloisesti. :D Heh, ei äippä tajunnut että olin löytänyt uuden piilopaikan ulkotarhasta, mutta enpäs kerro kenellekään mikä se on! Äippä kyllä sanoi että se aavistaa minkä piilon olen keksinyt, mutta ei se sitä kuitenkaan oikeasti tiedä.
Wallukin oli mukana juonessa, eikä paljastanut piilopaikkaani, vaan esitti yhtä hämmästynyttä. Mitähän sitä seuraavaksi keksisi...