Tänään on ollut ihan tylsä päivä. Ensin aamulla huomasin järkytyksekseni että siellä on tullut sitä kammottavaa, yököttävää, märkää lunta. Hyi! Toivottavasti sitä ei tule yhtään enempää. Nyt näyttää onneksi jo paremmalta kun sitä ei ole satanut enää lainkaan lisää ja entisetkin näyttää pikkuhiljaa sulavan. Hyvä.

Ja tiettekö, tänään on muutenkin ollut aika mälsä päivä ei pelkästään tuon lumen takia. Wallu nimittäin on vähän pipi. :( Oon yrittänyt sitä vähän hoivata, nuolla korvan takaa pääasiassa ja nukkua vieressä, mutta ei se oikeen niistä välitä. Haluaa vaan olla yksin ja nukkua. Paitsi äipän seurassa se on viihtynyt koko päivän ja nukkunut sen sängyllä ja seurannut perässä. Heti maanantaina äippä kuulemma soittaa meidän vakioeläinlääkärille, kun kaikki sen oireet kuulemma viittaavat johonkin virtsatietulehdukseen/virtsakiteisiin.
Nyt mä oon sitten tänään toiminut hoitsu-Kisuna ja yrittänyt parhaani mukaan hoitaa Wallua sen verran kun se vaan haluaa, ja sitten mun on täytynyt ottaa ton äipän lohdutus myös harteilleni, kun se on tänään ollut myös ihan rikki. Mitenköhän mä saisin sen oikein piristymään? Olen yrittänyt hauskuuttaa sitä ja hurista ja purista ja kehrätä sylissä, mutta äippää vaan itkettää Wallu, kun se on niin yliherkkä tollasissa asioissa, vaikkei mitään vakavaa välttämättä olisikaan.
Mut nyt mä meen takasin Wallun viereen tonne sängylle nukkumaan. Ei tee itsekään mieli riehua ja leikkiä kun toinen on ihan pipi. Äippä varmaan kertoilee myöhemmin sitten lisää, mitä Wallusta siellä lääkärissä selviää.