Kyllä se tämäkin tyttö osaa metsästää ja tappaa saaliinsa. Wallu ja mamma tosin vaan nauraa mun saaliilleni, mutta mä en kyllä ymmärrä mitä nauramista siinä on.
Eilen illalla siis tämä suuri saalistaja iski. Tuolla kodinhoitohuoneessa on sellanen jakkara, jossa on jaloissa sellaiset mustat muovitupot, jotkut suojat vai mitä ne nyt on. Mutta eniwei, tämä tyttö oli eilen illalla saalistanut yhden niistä muovitupoista, repinyt sen irti siitä jakkaran jalasta ja lopuksi raadellut palasiksi huoneen nurkkaan. Vähänkö oon hyvä! :D
Mamma vähän ihmetteli aamulla miksi se suoja oli raadeltuna siellä lattialla, eikä se oikein ymmärtänyt kuinka suuren vaivan olin nähnyt sen tupon tappamiseen. Luulin että olisin saanut jotain arvostusta tuon Wallunkin silmissä, mutta se vaan nauroi viiksiinsä ja väitti ettei toi ollut ollenkaan oikea saalis. Mut mun mielestä oli.