Lauantai on mun mielestäni viikon paras päivä. Silloin on sauna lämmin ja äippäkin yleensä koko päivän meidän kanssa kotona. Saa nukkua tai ulkoilla silloin kun haluaa, eikä tarvitse aamupäivän olla koko ajan kahdestaan Kisun kanssa, kun muillakin on vapaapäivä. Tekisi niin kovasti mieli mennä äipän kanssa pitkästä aikaa saunomaan, mutta se ei kuulemma oikein jaksais. Mut enhän minä siihen äippää seuraksi tarvitsisikaan, kyllä mä ennenkin olen yksinäni saunonut. Hyvin voisin nytkin mennä itsekseni saunomaan. Jos joku vaan tulisi avaamaan tuon oven, ei kyllä riitä minun voimani tuota ovea auki vetämään, kun siinä ei ole mitään käännettävää kahvaa. Damn, nyt tuli takapakkia. Ei auttanut vaikka kuinka huusin oven takana, kiinni se pysyi.
Lauantaissa on myös se hyvä puoli, että silloin me käydään yleensä pitkällä iltalenkillä. :) Ei harmita se saunakaan sitten niin paljon jos kerran pääsee lenkille.